דרוש/ה צוער/ת למחלקת שירותים חברתיים

סיווג: דרושים

מועד אחרון להגשה

מסמכי המכרז

מספר המכרז

‏‏מכרז  פומבי 06/24

דרוש/ה צוער/ת למחלקת שירותים חברתיים

תואר התפקיד:

צוער/ת למחלקת ששירותים חברתיים

דירוג:דירוג עובד סוציאלי ברמת ניהול 1

היקף משרה: 100%

כפיפות ניהולית: מנהל המחלקה לשירותים חברתיים

תיאור התפקיד: מוביל מדיניות ואסטרטגיה ביחידה[1] לשירותים חברתיים

דרישות התפקיד

תחומי אחריות:

  • הובלת מטה הניהול והתמך של המחלקה לשירותים חברתיים (להלן: “המחלקה“) בתחומים הבאים: גיוס משאבים באמצעות מענה על קולות קוראים, סיוע למנהל המחלקה בבניית תכנית אסטרטגית במחלקה, פיתוח שיתופי פעולה עם מחלקות נוספות ברשות וסיוע למנהל המחלקה במשימות נוספות בהתאם לדרישתו.
  • משמש כחבר בצוות המוביל של המחלקה ומשתתף בהטמעה ויישום של מדיניות משרד הרווחה והביטחון החברתי, בהתאם להוראות הרשות המקומית ומשרד הרווחה והביטחון החברתי.
  • יישום האסטרטגיה, החזון, המטרות והיעדים של המחלקה תוך ניצול של משאבי הארגון, בהלימה למדיניות משרד הרווחה והביטחון החברתי.
  • תומך ומלווה מקצועית את צוותי המחלקה בתחום אחריותו לרבות הטמעת שגרות עבודה, נהלי עבודה ותוכנית עבודה שנתית.
  • אחראי על פיקוח, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת ביחידות השונות, בהתאם לתוכנית עבודה שנתית הכוללות לוחות זמנים, יעדים ומדדי תוצאה.
  • מנחה את עובדי היחידה בנוגע לכתיבת תכניות עבודה ומבצע בקרה על ביצוען.
  • אחראי על פיתוח הארגון בנושאי ייעול תהליכי עבודה תוך הטמעת חדשנות וכלים מתקדמים בתחומים השונים בשותפות עם סגן מנהל אמרכלות ולוגיסטיקה ככל שקיים ברשות.
  • ניהול פרוייקטים בתחומים אסטרטגיים שיקבעו בתכניות העבודה כגון: תהליכי פיתוח שירות, דיגיטציה ועוד.
  • מהווה גורם מקשר מול היחידות השונות ברשות המקומית, קרי משאבי אנוש, אגף מערכות מידע, גזברות, רכש, תפעול ויחידות נוספות כנדרש בשותפות עם סגן מנהל אמרכלות ולוגיסטיקה ככל שקיים ברשות.
  • עבודה מול גורמי חוץ – משרדי ממשלה, קרנות ופילנתרופים, ספקים ועוד.
  • ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרשו על ידי מנהל המחלקה לשירותים חברתיים.

 

תנאי סף

השכלה

  • עובד סוציאלי בעל תואר אקדמי בעבודה סוציאלית שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה ורישום בפנקס העו”ס.

ניסיון מקצועי

  • ניסיון מקצועי בעבודה סוציאלית לתקופה של שלוש שנים לפחות.

כישורים רצויים:

  • כושר הבעה בכתב ובע”פ.
  • בעל/ת יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ויכולת הובלה.
  • מסירות ואמינות, מוטיבציה והשקעה.
  • יכולות סדר, ארגון, פיקוח ובקרה.
  • עצמאות ואחריות בביצוע משימות.
  • ייצוגיות ושירותיות.

 

עדיפות לניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים:

  • עבודה במחלקות לשירותים חברתיים.
  • ניסיון בריכוז או הובלה של פרוייקטים או תהליכים מרובי משתתפים, או בכתיבת תכניות אסטרטגיות או תכניות עבודה, תהליכי פיתוח שירות, דיגיטציה של שירותים ועוד (הניסיון יחשב בין אם נרכש לפני קבלת התואר ובין אם לאחריו).
  • ניסיון בכתיבת תכניות עבודה וליווי תהליך מעקב ובקרה לביצוען.
  • ניסיון בניהול עבודה עם נתונים ומערכות מחשוב.

 

יובהר, כי מועמד שיבחר לתפקיד יידרש לעבור בהצלחה תכנית הכשרה במשך השנה הראשונה לתכנית, כתנאי להמשך עבודתו במשרה; וכן יידרש להתחייב להמשך עבודה במחלקה עד לסיום התכנית. יצויין, כי חלק מתכנית ההכשרה עשויה להתקיים בתנאי פנימייה

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד

 

מוא”ז אל-נווה מדבר מעודדת שילובם של אנשים עם מוגבלויות העומדים בתנאי הסף לתפקיד ולהם תינתן עדיפות וזאת מכוח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשנ”ח 1998, תיקון מס’ 15

זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.

הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.

בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), התשפ”א – 2021 תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

המועצה שומרת לעצמה את הזכות לבצע מבדקים במסגרת הליך המיון והבחירה, ועל כך תקבל/י הודעה אישית בכתב.

 

להורדת טופס הגשת מועמדות לחץ כאן  

את הטפסים יש להגיש בצרוף קורות חיים, אישורי העסקה ותעודות רלוונטיות.

את הטפסים ניתן למסור במח’ הון אנושי (קומה 2 בבניין המועצה) או למייל [email protected]

שעה:12:00 עד לתאריך 04/11/2024

בקשות שלא יצורפו אליהן כלל המסמכים הדרושים בהתאם להנחיות אלו לא יועברו לבחינת התאמה לתפקיד.

ניתן לברר פרטים נוספים בטלפון 08-6208938