מ"מ מזכיר/ה מחלקת הון אנושי

סיווג: דרושים

מועד אחרון להגשה

מסמכי המכרז

מספר המכרז

‏‏דרוש/ה

מ”מ מזכיר/ה מחלקת הון אנושי – החלפה לחופשת לידה

תואר התפקיד:

מ”מ מזכיר/ה מחלקת הון אנושי

מתח דרגות: 7-9 דירוג מנהלי/37-39 מח”ר

היקף משרה : 100%

כפיפות ניהולית : מנהלת  מחלקת ההון האנושי

תיאור התפקיד:

ייעוד: טיפול במשימות הנגזרות מתהליכי ניהול המשאב האנושי ברשות

תחומי אחריות

  • מיון וגיוס עובדים לרשות
  • קליטת עובדים חדשים לרשות המקומית
  • בדיקה ומעקב אחר תקני משאבי האנוש ברשות
  • ריכוז פעולות הדרכה ורווחה לעובדי הארגון
  • תיאום תהליכים ארגוניים
  • מעקב אחר מערך הנוכחות
  • טיפול בסיום העסקת עובד בהתאם להנחיות מנהל היחידה.
  • ניהול והקלדת מסמכים הכוללים- תיוק המסמכים באופן נגיש, תיקון מסמכים לאחר הגהה, איסוף חומרים והכנתם לישיבות, עיצוב מצגות, אחסון וגיבוי קבצים, קבלה והעברת מסמכים לגורם רלוונטי, רישום פרוטוקול ישיבות.
  • ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה- תיאום טלפוני של הפעולות וקביעת פגישות בהתאם.
  • כתיבת פרוטוקולים בוועדות ומכרזים
  • ביצוע כל המטלות בתחום העיסוק הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיותיו של הממונה.

דרישות התפקיד

תנאי סף

השכלה

תעודת בגרות מלאה

ניסיון מקצועי

לא נדרש.

דרישות נוספות

  • היכרות עם תוכנות הOFFICE
  • שליטה בשפה העברית

ההעסקה הינה לתקופה זמנית- למשך4 חודשים, אופציה להארכה נוספת הינה כתלות בשינויים

 

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד

 

מוא”ז נווה מדבר מעודדת שילובם של אנשים עם מוגבלויות העומדים בתנאי הסף לתפקיד ולהם תינתן עדיפות וזאת מכוח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשנ”ח 1998, תיקון מס’ 15

זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.

הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.

בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), התשפ”א – 2021 תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

המועצה שומרת לעצמה את הזכות לבצע מבדקים במסגרת הליך המיון והבחירה, ועל כך תקבל/י הודעה אישית בכתב.

 

להורדת טופס הגשת מועמדות לחץ כאן 

את הטפסים יש להגיש בצרוף קורות חיים, אישורי העסקה ותעודות רלוונטיות.

את הטפסים ניתן למסור במח’ הון אנושי (קומה 2 בבניין המועצה) או למייל [email protected]

12:00 עד לתאריך: 24/10/2024

בקשות שלא יצורפו אליהן כלל המסמכים הדרושים בהתאם להנחיות אלו לא יועברו לבחינת התאמה לתפקיד.

ניתן לברר פרטים נוספים בטלפון 08-6208938