מנהל/ת התוכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון 360

סיווג: דרושים

מועד אחרון להגשה

מסמכי המכרז

מספר המכרז

מכרז חיצוני 03/24

דרוש/ה

תיאור התפקיד:

מנהל/ת התוכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון 360

דרוג  – חינוך חברה ונוער (דרגה ע”פ השכלה)  / 38-40 מח”ר

היקף משרה – 100%

כפיפות מנהלית- מנכ”ל הרשות המקומית.

כפיפות מקצועית- לממונה המחוזית של התכנית הלאומית במשרד הרווחה או משרד החינוך.

 

תיאור התפקיד:

ייעוד: מנהל התוכנית הלאומית ברשות המקומית המתכלל את כל  המערכים הרשותיים הנדרשים כדי להבטיח ראיה כוללת של הילדים בסיכון וכל מרכיבי מערך השירותים ברשות המקומית באופן שיטתי, שיתופי , מקצועי , חדשני, אתי ובמסגרת ההנחיות,  הדרישות והנהלים של מטה התכנית הלאומית המתפרסמים מעת לעת.

תחומי אחריות:

  • מופקד על הנחלת התפיסה המקצועית במסגרת כללי התכנית הלאומית ונהליה.
  • דואג לפעולה סדירה ומועילה של המבנה הבין ארגוני של התכנית ברשות המקומית ולחיזוק הממשקים שבין המחלקות והארגונים השונים הפועלים למען הילדים ברשות המקומית.
  • דואג להטמעה, לחיזוק ולסיוע פעיל לעבודה מבוססת מידע, באופן שיאפשר מתן דגש להתבוננות בילדים וללמידה בה הרשות המקומית נענית לצרכיהם ולשינויים החלים במצבם.
  • דואג לעידוד ולהרחבת השיח בין הגורמים השונים ברשות המקומית, המכוון להתמודד באופן יעיל עם סוגיות ואתגרים שונים העולים בהקשר לצרכיהם של ילדים ובני נוער בסיכון והוריהם.

פירוט הביצועים והמשימות העיקריות:

  • לרכז את עבודתם של הועדה היישובית, הועדות המקצועיות והצוותים הבין מקצועיים המלווים את המענים.
  • לרכז את תהליכי המיפוי ועדכון תשתית המידע היישובית. להנחות את חברי הועדה היישובית, הועדות המקצועיות, האחראים על הפעלת המענים וכלל אנשי המקצוע ביישוב, בהפעלה ויישום של כלי המיפוי, התכנון הבקרה והמעקב של התכנית, ולסייע להם לנתח ולהבין את המידע והסוגיות העולות מהם.
  • לסייע לאחראים על המענים בהקמת המענים, ללוות את יישומם באופן שוטף על פי המתווים שנקבעו על ידי התכנית, ולדאוג לכך שיתבצעו בהשתתפות כלל הגורמים הרלוונטיים ביישוב, תוך לקיחת נקודות המבט שלהם בחשבון.
  • לסייע במעקב אחר הקמת המענים, התנהלותם ובחינת התוצאות וההשלכות על הילדים ועל מערך השירותים היישובי, ולסייע בפתרון בעיות והסרת חסמים בהקמה ובהפעלה השוטפת של המענים.
  • לסייע בהבטחת השימוש במשאבים שהוקצו ליישוב בהתאם לתכניות שגובשו ובמעקב אחר ניצולם. לסייע לו ולאחראים על המענים בדיווח על הפעלתם ועל הניצול התקציבי.
  • לרכז וללוות מקצועית את דיוני הוועדה היישובית, הוועדות המקצועיות וצוותי הליווי למענים בקביעת יעדים וסדרי עדיפויות, וסוגיות וצרכים העולים מהליווי השוטף של הפעלת המענים ובחינת תוצאותיהם, תוך תשומת לב לצרכים וסוגיות שעולים מתוך העבודה השוטפת והצבתם על סדר היום של היישוב.
  • להכין ולהגיש תכניות יישוביות, הצעות לשינוי תכניות ודיווחים תקופתיים על הקמה ויישום המענים לוועדה המחוזית, בתיאום מנהל התכנית במחוז והממונה על “התחלה טובה”.
  • לסייע בהקניה ובהטמעה ביישוב של ידע ודרכי עבודה בין מקצועיים בתחומי פעולה מרכזיים של התכנית, בהתאם לצרכים שעולים ביישוב ובתיאום עם תכניות ההכשרה המופעלות על ידי התכנית.
  • לתאם בין כל הגורמים המקצועיים ביישובים הפועלים לקידום ילדים ובני נוער בסיכון, ולפעול לאיגום ולגיוס משאבים על מנת להמשיך ולפתח מענים בהתאם לסדרי העדיפויות שנקבעו.

 

דרישות התפקיד

תנאי סף

השכלה

  • בעל תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או על ידי המחלקה לשקילת תארים מחו”ל במשרד החינוך, רצוי מהתחומים הבאים: מדעי ההתנהגות, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, חינוך, קרימינולוגיה, בריאות הציבור, מדיניות ציבורית. או הנדסאי רשום או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק הנדסאים והטכנאים המוסמכים התשע”ג-2012, תעודת סמיכות לרבנות (“יורה יורה”) לפי אישור הרבנות הראשית בישראל או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל שש שנים לפחות אחרי גיל 21 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

 

ניסיון מקצועי

  • לפחות 4 שנות ניסיון בעבודה עם ילדים ונוער מתוכן לפחות 3 שנות עבודה בניהול פרויקטים הכוללים ניהול תקציב, אחריות לתכנון וביצוע משימות, הובלה והנעת צוותים.
  • יתרון לניסיון עבודה עם ילדים ונוער בסיכון
  • יתרון לבעלי ניסיון בעבודה במסגרת שדרשה שיתופי פעולה בין ארגוניים וכן ניסיון בעבודה עם מערכות מידע ממוחשבות מורכבות.

 

ניסיון ניהולי

יתרון לבעלי ניסיון של 3 שנים בניהול צוותים של 3 אנשים לפחות.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • צורך בעבודה עם גופים נוספים רבים.
  • עבודת צוות ויכולת גישור.
  • נדרשות נסיעות מחוץ ליישוב המרכז לצורך הדרכה והשתתפות במפגשים ארציים ומחוזיים.

 

דרישות נוספות

  • שפות– עברית ברמה גבוהה, ערבית יתרון משמעותי.
  • יישומי מחשב– היכרות עם תוכנות ה- office, אינטרנט.

 

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד

 

מוא”ז נווה מדבר מעודדת שילובם של אנשים עם מוגבלויות העומדים בתנאי הסף לתפקיד ולהם תינתן עדיפות וזאת מכוח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשנ”ח 1998, תיקון מס’ 15

זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.

הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.

בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), התשפ”א – 2021 תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

המועצה שומרת לעצמה את הזכות לבצע מבדקים במסגרת הליך המיון והבחירה, ועל כך תקבל/י הודעה אישית בכתב.

 

להורדת טופס הגשת מועמדות לחץ כאן

את הטפסים יש להגיש בצרוף קורות חיים, אישורי העסקה ותעודות רלוונטיות.

את הטפסים ניתן למסור במח’ הון אנושי (קומה 2 בבניין המועצה) או למייל [email protected]

:12:00 עד לתאריך: 09/09/2024שעה

בקשות שלא יצורפו אליהן כלל המסמכים הדרושים בהתאם להנחיות אלו לא יועברו לבחינת התאמה לתפקיד.

ניתן לברר פרטים נוספים בטלפון 08-6208938